1. Επισκόπηση
Η ικανοποίηση των πελατών μας αποτελεί προτεραιότητα για εμάς στο jap.gr. Εάν δεν είστε ικανοποιημένοι με την αγορά σας ή εάν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τα προϊόντα μας, προσφέρουμε επιλογές για επιστροφή και επιστροφή χρημάτων, σύμφωνα με τους παρακάτω όρους.
2. Όροι Επιστροφής Προϊόντων
Για να είναι επιλέξιμο ένα προϊόν προς επιστροφή, θα πρέπει να πληροί τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
- Το προϊόν πρέπει να είναι στην αρχική του συσκευασία και αχρησιμοποίητο.
- Η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
- Το προϊόν δεν πρέπει να έχει ανοιχτεί ή να έχει υποστεί οποιαδήποτε ζημιά.
Παρακαλούμε σημειώστε ότι για λόγους υγιεινής και ασφάλειας, προϊόντα κάνναβης που έχουν ανοιχτεί ή χρησιμοποιηθεί δεν μπορούν να επιστραφούν.
3. Εξαιρέσεις από την Πολιτική Επιστροφών
Οι παρακάτω κατηγορίες προϊόντων δεν επιστρέφονται:
- Προϊόντα κάνναβης που έχουν ανοιχτεί ή χρησιμοποιηθεί.
- Προϊόντα σε προσφορά ή με ειδική έκπτωση, εκτός εάν είναι ελαττωματικά.
- Προσωπικά προϊόντα που έρχονται σε επαφή με το σώμα, όπως vaporizers και άλλες συσκευές.
4. Διαδικασία Επιστροφής Προϊόντων
Για να επιστρέψετε ένα προϊόν, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
- Επικοινωνήστε μαζί μας στο [διεύθυνση email επικοινωνίας] ή τηλεφωνικά στο [αριθμός τηλεφώνου επικοινωνίας] και αναφέρετε το πρόβλημα.
- Συσκευάστε το προϊόν στην αρχική του συσκευασία μαζί με την απόδειξη αγοράς.
- Αποστείλετε το προϊόν στη διεύθυνση που θα σας παρέχουμε.
Τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη, εκτός αν το προϊόν είναι ελαττωματικό ή λάθος.
5. Επιστροφές Χρημάτων (Refunds)
Αφού λάβουμε και επιθεωρήσουμε το επιστρεφόμενο προϊόν, θα σας ενημερώσουμε μέσω email για την έγκριση ή την απόρριψη της επιστροφής χρημάτων σας. Εάν η επιστροφή εγκριθεί, η επιστροφή χρημάτων θα γίνει ως εξής:
- Πληρωμή με κάρτα: Η επιστροφή θα πραγματοποιηθεί στην κάρτα που χρησιμοποιήθηκε για την αγορά.
- Πληρωμή με τραπεζική μεταφορά: Η επιστροφή χρημάτων θα γίνει στον τραπεζικό σας λογαριασμό.
Οι επιστροφές χρημάτων συνήθως ολοκληρώνονται εντός 5-10 εργάσιμων ημερών, ανάλογα με την πολιτική της τράπεζάς σας.
6. Ελαττωματικά ή Κατεστραμμένα Προϊόντα
Σε περίπτωση που λάβετε ελαττωματικό ή κατεστραμμένο προϊόν:
- Επικοινωνήστε μαζί μας άμεσα στο [διεύθυνση email επικοινωνίας] ή τηλεφωνικά.
- Παρέχετε φωτογραφίες του ελαττωματικού ή κατεστραμμένου προϊόντος.
Θα αντικαταστήσουμε το προϊόν ή θα σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας χωρίς επιπλέον κόστος.
7. Επικοινωνία για Επιστροφές και Αλλαγές
Για οποιαδήποτε ερώτηση ή διευκρίνιση σχετικά με την πολιτική επιστροφών και επιστροφής χρημάτων, επικοινωνήστε μαζί μας:
- Email: sales@jap.gr
8. Αλλαγές στην Πολιτική Επιστροφών και Επιστροφής Χρημάτων
Διατηρούμε το δικαίωμα να τροποποιούμε την πολιτική επιστροφών και επιστροφής χρημάτων μας οποιαδήποτε στιγμή. Κάθε αλλαγή θα ανακοινώνεται στην ιστοσελίδα μας και θα ισχύει για αγορές που πραγματοποιούνται μετά την ενημέρωση της πολιτικής.